BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 1, 2009

Cooliris


Pada hari ini iaitu pada 16 Julai 2009 saya dan rakan-rakan di ajar mengenai cooliris, pada mulanya, di fikiran saya, apa la cooliris ni sebab saya belum pernah dengar nama cooliris sebelum ni. Semasa proses pembelajran, Puan Asmayati mengajar kami untuk mengekses coliris dan saya dapat melihat betapa cantiknya gambar-gambar di letak di cooliris. Saya mula tertarik untuk terus memberi perhatian tentang bagaimana cara-cara menggunakan cooliris tetapi kelemahan cooliris ini hanya boleh diakses apabila terdapat kemudahan internet sahaja. Di hostel, kadang kala susah dapat internet tetapi apa yang penting saya dapat ilmu baru pada hari ini untuk menggunakan cooliris dalam membuat power point dan sebagainya.=)

No comments:

Post a Comment